Jdi na obsah Jdi na menu
 


Nechť vám tato sekce poslouží jako místo pro vyřčení všech vašich přání, proseb, dotazů, otázek, dodatků, doplňků, přídavků a připomínek. Jednoduše - diskuze.
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

testosteron

(Hela, 12. 2. 2014 19:37)

Prosím vás,přítele a samozřejmě mě trápí poslední půlrok přítelova neaktivita v sexu.Začátek je dobrý,ale jen co dojde tzv. na věc nejde to.Byl u doktorky a brali mu krev.Zjistili,že během dne se mu v těle hromadí nějaký hormon(vlivem stresu atd)bohužel si nevzpomenu na název.A ten jakoby utlumí testosteron a pak to nejde.Radila sex ráno,calvin a jakousi zaškrcovací gumičku.Jak to jde řešit?Děkuji

Re: testosteron

(Kamila, 13. 4. 2014 1:15)

Dobrý den, ráda bych Vás poprosila o možnost použít obrázky z vaše webu v prezentaci pro studenty. Dėkuji

Vysazení Tamoxifenu

(Eva, 6. 4. 2014 20:43)

Dobrý den. jsem po léčení rakoviny mléčné žlázy. Po roce a půl užívání Tamoxifenu , který vychytává z těla estrogen, jsem se rozhodla, že to zvládnu i bez něj a předčasný přechod nechci vyvolat. Po dvou měsících jsem začala mít mnoho hlenu a dodnes mne bolí všechny končetiny a hlavně prsty. přestože již zase léky beru. Dá se s tím něco udělat? nebo si můžu jen nadávat? hacurovaeva@seznam.cz

testosteron

(marcela, 15. 2. 2014 21:16)

Dobry den chela by som sa opytat prezila som velmi stresujuce obdobie asi 3 roky pred rokoma pol mi zacali padat a mastit sa vlasy hlavne nad celom moze to byt hormonalna porucha mala som aj stavy uzkosti.Poprosim odpoved na Mail mosorova@centrum.sk pekny den

hormon štěstí

(Jindra, 12. 9. 2013 15:16)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by nebylo dobré něco takového brát. Jsem už let v ID s depresema a beru Citalopram 20mg a Olvexyi 2x1, jsem ale pořád uplakaná, pocit strachu a nedokážu se z ničeho radovat. Je ještě nějaká pomoc? Děkuji za odpověď. Henrry5@seznam.cz

Re: hormon štěstí

(Mima, 11. 2. 2014 21:57)

zkuste kotvičník, za 14 dní mám po depresích a život mi přijde jednodušší a hezčí. :-)

Vysazení Euthyroxu - problémy s klouby - vápník

(Jitka, 30. 7. 2012 15:44)

Prosím o pomoc - vysvětlení. V květnu jsem nebrala přes měsíc Euthyrox 75 - na sníženou funkci štítné žlázy (mám autoimunní onemocnění ŠŽ) a v červnu mi začaly bolet klouby. Hlavně ramena a poté všechny ostatní. Jakou to může mít souvislot s vápníkem? Z článků nemohu rozšifrovat, zda ho mám hodně a ukládá se mi nadbytek v kloubech (praská v nich hodně) nebo naopak neodstatek a bere si ho organismus z kostí a kloubů....??? A nevím zda v té souvislosti, ale měla jsem obrovské menstruační bolesti a stavy úzkosti.
Děkuji moc za vysvětlení,
J.

kortizol

(katus, 31. 1. 2014 6:01)

dobrý den,
muj problém je v rychle přicházející únavě. dřív jsem hodně sportovala a ted po dětech a 40kg navíc nejsem schopna ničeho. i po minimálním sportovním výkonu (20schodů) jsem úplně vyřízená. tj. nemůžu se nadváhy zbavit.

mám dlouhodobě nízkou hladinu kortizolu v krvi (ranní odběr 100-130). při synaktickém testu bylo ověřeno, že nadledvinky na stimulační látku reagují dobře, tj.nemám žádnou léčbu. jinak už 15let beru euthyrox na sníženou fci štítné žlázy.
máte typ na příčinu mojí vyčerpanosti?
má to souvislost s kortizolem?
lze přírodní cestou pomoci nadledvinkam?

Klimaktérium a církev.

(Martin, 10. 10. 2013 8:05)

Prosím vás, co to tam blábolíte o církvi a ženě? Ten úlet je opravdu výplodem nedochůdčete....

Strach

(Katie, 28. 7. 2013 17:50)

Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jestli je možné být těhotná a přitom mít negativní těhotenský test. Mám 3 dny zpožděnou menstruaci. Před týdnem jsem brala trošku jinak HA než jsem měla a tak nevím, jestli mám rozházené hormony a nebo jestli jsme těhotná. Děkuju za radu

mam hormony

(gizela, 7. 6. 2013 11:43)

dobry den ja mam problemi ze mam hodne hormonu chtela by se zeptat jestli proti tomu neco je je mi 50 let ale jeste nejsem prechodu za pul roku jsem pribrala 20kg dekuji napiste mi na email gizka01@libimseti.cz

Díky:-)

(Mirka, 1. 6. 2013 16:52)

Díky moc za perfektní vysvětlení, moc mi to pomohlo ke studiu!

stitna zlaza

(mariana, 11. 5. 2013 0:03)

dobry den muj pritel ma zvisenou stitnou zlazu mel by brat leky dene 1 a pul tablety ale bohuzel je nebere myslite si ze by mohl byt problem z otehotnenim my se totis snazime uz neco pres rok a porad se nedari ja uz u pani doktorky byla a pry jsem uplne v poradku predem dekuji za odpovedi

chuť na sex

(Ali, 20. 1. 2010 0:15)

Je mi 47 a ztratila jsem chuť na sex. Existují nějaké !léky", které by mohly pomoci?

Re: chuť na sex

(Mima, 30. 4. 2013 22:09)

Kotvičník :-)

zárodečné žlázy

(Markéta P., 30. 1. 2013 13:10)

Zdravím, chtěla bych použít váš obrázek do mojí absolventské práce,ale potřebovala bych vaše jméno, abych vás mohla uvést jako autora obrázku, pokud by to bylo možné. Děkuji za odpověď

Klimakterium

(Hanka, 13. 1. 2013 19:51)

Ahoj,je mi 45 a přestávám menstruovat.Chtěla bych toto období ještě oddálit,poradíte mi někdo jak? Klasické hormony nemohu brát. Děkuji H.

kuře pro batole

(lula, 12. 10. 2012 14:43)

Kamarádka má dceru,1 rok.Doktorka jí poslala na dětskou endokrinologii,měla zvětšená prsíčka.Doktor usoudil že to je následek nadměrného pojídání kuřecího masa.Bylo jí podáváno 5-6 týdně.Je to možné?

Díky

(Iveta Kindlová, 8. 1. 2013 12:45)

Děkuji za přehledné stručné a především správné informace!

fytoestrogeny

(Mima, 2. 12. 2012 21:59)

Dobrý den, na internetu se dozvídám, že fytoestrogeny můžou napodobit funkci estrogenů a při konzumaci potravin - rostlin obsahujících fytoestrogeny lze docílit zvětšení prsou. A teď mě samozřejmě napadá, pokud je to možné, které rostlinky baštit ? Tablety které se prodávají za tímto účelem, většinou obsahují chmel, nebo fenykl, ale já jsem podle Vašich stránek zjistila, že nejvíce je fytoestrogenů - které napodobují ženské estrogeny je obsaženo v sóji nebo vojtěšce. Jak to tedy je? Děkuji za odpověď Mima


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13

následující »



 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA