Jdi na obsah Jdi na menu
 


Nechť vám tato sekce poslouží jako místo pro vyřčení všech vašich přání, proseb, dotazů, otázek, dodatků, doplňků, přídavků a připomínek. Jednoduše - diskuze.
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Elektronická kopie

(Jan Krejčí, 17. 3. 2010 20:13)

Dobrý den, dělám referát do školy o hormonech. Rád bych Vás poprosil o elektronickou kopii stránek zmiňovanou v úvodu.
Ozvěte se na e-mailu jan.kre@seznam.cz

deprese

(Veronika, 7. 3. 2010 8:44)

Ahoj, Sari mam stejny problem jako Ty. Jsem nervozni, nic se mi nechce delat, manzel se se mnou nebavi, protoze jsem protivna. A to vsechno z Clostilbegytu je to svinstvo. Minuly cyklus jsem ho brala jen jednou denne a tedka mi to doktor zvedl na dve tablety denne. Opravdu jsem neverila, ze me to tak muze rozhodit. Jsem zla sama na sebe.

Poděkování

(Danča, 15. 2. 2010 13:52)

Na tvou stránku jsem narazila náhodou při hledání odpovědi na to, jak přesně to je s prostaglandiny a moc se mi zalíbila :o)
Děkuji moc za pěkný přehled :o)

Clostilbegyt

(šárka, 11. 2. 2010 11:19)

Ahoj všem. Chtěla jsem se zeptat, zda-li máte někdo zkušenosti s užíváním clostilbegytu a jeho vedlejších, nežádoucích, účinků. Beru 3 x denně 1 tbl po dobu 5 dnů. Necítím se při něm dobře. Máte prosím někdo nějakou podobnou zkušenost ? Děkuji ...

hcg

(martina, 27. 1. 2010 9:23)

Ahoj jsem gravidní 7tt a mé hcg bylo 66000 a po týdnu dokonce 151000.Plod je v pořádku a vyvíjí se.Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost.Děkuji.

pregnyl

(lenka, 20. 1. 2010 13:02)

Ahoj lidičky.chtěla bych se zeptat.zítra mi mají píchnout pregnyl a chtěla bych vědět jakou mám šanci, že po něm otěhotním,když jsme oba v pořádku.Děkuji a prosím za odpověď

moja nešťstná dcéra

(iveta, 19. 1. 2010 18:04)

Aj já by som rada pridala svoju,,trošku".Mám 13-násť ročnú dcéru ktorá je od útleho detstva iná ako jej spolužiačky.Od jej piatich rokov začala veľmi priberať,chlpatieť aj na miestach kde ženy zvyčajne nechlpatejú,začali jej vypadávať vlasy a veľmi jej praská pokožka z čoho sa jej tvoria strie.Aj správanie má tak trochu chlapčenské.Ako 6 ročná vavštívila endokrinológiu no k ničomu to neviedlo,lekár to zhodnotil ako obezitu.Nedávno som sňou bola na sono a tam jej zistili zvačšený vaječník. Bojím sa že to bude hormonálna záležitosť,pretože pri jej 90-tich kilách ešte nemenštruuje.Som nešťastná.

Pro Ladu

(Milos, 14. 1. 2010 19:28)

Jedine, co muzete udelat, je najit dceri toho nejlepsiho endokrinologa. Jen tezko se da urcit orientace lecby jen na zaklade letmeho popisu. Jsou znamy pripady, kdy i jedna nadlevina z velke casti zastoupila cinnost obou.

Martine

(Milos, 29. 12. 2009 19:52)

No, samozrejme ze o tom vim (ale na zadnou prukaznou studii te bohuzel neodkazu).

Na plodnost to ma samozrejme vliv. Co se tyce zen, zas takova hruza to (dle meho laickeho nazoru) neni, mnozstvi jsou jen stopova, navic jsou to jejich ,,vlastni" hormony. U muzu jsou ale i stopova mnozstvi spolu s dlouhodobym ucinkem nebezbecnou kombinaci. Podle me je to jeden z hlavnich duvodu soucasne vlny ,,nesplnenych tehotenskych prani".

hormony v potravě

(Martina, 29. 12. 2009 19:23)

ahoj, nevíš ještě neco o tom, že hormonální antikoncepce je ženou nedokonale vstřebána a vyloučena z těla a dostává se do odpadních vod, čističkou se nezničí a pak ji normálně pijeme. jaké to má následky na plodnost?

Martině

(Miloš, 29. 12. 2009 13:52)

Všechno, co o nich vim, je v sekci fytohormony.

Kontakt na me najdes v Metodice.

pohlavní hormony v potravě

(Martina, 29. 12. 2009 11:17)

ahoj mám referát do školy na pohlavní hormony v potravě, můžeš mi něco poradit? díkes

Poradna

(Miloš, 22. 12. 2009 22:51)

Již delší dobu jsem zde nebyl a vidím, že se vaše dotazy nakupily. Musím ale smutně konstatovat, že pokud si neodpovíte sami, budou se tu kupit i nadále. Kvůli studiu nemám dostatek času na hledání ,,odpovídajících odpovědí''. Omlouvám se všem, kteří marně čekali na moji reakci.

Odpovím jen Šárce, protože mě dokonale vyvedla z míry =)
Ženská masturbace není jen honba za orgasmem, jsou i lepší věci... (Víc se do veřejné diskuze nehodí, jestli chceš v Metodice na mne najdeš kontakt.)

masturbace

(šarka, 22. 12. 2009 22:00)

uz mnoho dnu se snazim o orgazmus pri masturbaaci nic nezabira ani drazdeni a ve sprse ho nedosahnu mate nake rady nebo metody jak ho dosahnou a mate pekny blogisek dekuji :-*

prosím o radu

(Veronika G., 7. 12. 2009 9:40)

Dobrý den, chtěla bych od někoho poradit,zvýšené anti TG 73,5 klU/l a anti TPO 668,2 klU/l, co to znamená, nebo by mohlo znamenat a co mě čeká? Děkuji

dotaz

(šári, 14. 11. 2009 10:39)

dobrý den, chtěla bych se zeptat jaká je životnost hormonu, může ho zneškodnit třeba vysoká teplota a tak? narážím na debatu, že hormonální antikoncepce je ženou nedokonale vstřebána a vyloučena z těla a dostává se koloběhu vody...

pro šárku

(Jana, 11. 11. 2009 15:40)

Mo je kamarádka po braní těch hormonů dost brutálně připrala. Těch toho lituje..

Darování vajíček

(Šárka, 11. 11. 2009 10:46)

Chtěla bych se zeptat v nejblišší době budu darovat vajíčka a chtěla bych se zeptat jestli nevíte jaké mají vedlejší účinky hormony,které budu muset brát děkuji za rychlou odpověď Šárka

Prolaktin

(Jana Vršková, 30. 10. 2009 15:32)

Dobrý den, prosím o radu. Je mi 46 let. Menstuaci mám pravidelnou. Od května mám postupně různé zdravotní potíže:
1. brnění, pálení jakoby nervů ve všech částech těla - poprvé jsem to pocítila jako silný záchvat v noci (myslela jsem, že mám mrtvici). Brní a pálí mě hlavně hlava - zadní část, spíše pravá půlka těla, ale taky pod očima, uši, jemné pálení i v nose, chodidlech a mezi prsty na rukou. Brnění postupně polevovalo, nyní už je snesitelné.
2. nepříjemný pocit, že mám napuchlý mozek, že se mi nevejde do lebky, silné brnění v nose, až do hlavy. V současnosti již přešlo.
3. i na slabém slunci mě brněla velice hlava
4. stěhovavé bolesti v zádech (krční a bederní)Všechno popsané mě trápilo ve velké míře do září.
Poté jsem měla 14 dní klid, a když jsem myslela, že jsem ze všeho venku, dostala jsem záchvet slinivky. Veškerá vyšetření mám v pořádku (ultrazvuk, CT, gastro žaludku), slinivka bolí - beru Omeprazol a Pankreolan.
Ovšem moje otázka zní zda vše může souviset s tím, že od května mám zvýšenou hladinu prolaktinu - poprvé lehce přes 1000, podruhé nabráno - 970. Nyní 930.
Mohou mnou popsané potíže souviset se zvýšenou hladinou prolaktinu?
Všechny potíže vznikly v době, kdy jsem se celkově sklidnila po asi 3 letech pracovního vypětí a stresu.
Potíže s brněním a pálením v různých částech těla má i moje maminka, která si, jak sama říká, po těch 30 letech už zvykla.
Děkuji za odpověď.
Jana Vršková

Estrogeny

(Sára, 28. 10. 2009 15:59)

Před 12-ti lety mi byla odstraněna děloha a vaječníky kvůli cystám a endometrióze. Brala jsem estrogeny - injekce. Gynekolog mi letos doporučil, abych už estrogeny nebrala, že je nebezpečí rakoviny prsu, že už je beru víc jak 10 let. Ještě před nedávnem mi tvrdil, že estrogeny budu brát dlouhodobě abych příliš nezestárla a nebyla nemocná. Jsem po vysazení estrogenů asi půl roku a v noci se tak potím, že se musím 3-4x za noc převlíkat. Zatím jsem nezaměstnaná, ale rýsuje se mi nová práce. Nedovedu si představit jak tu práci budu vyčerpaná a nevyspalá zvládat. Dá se vůbec žít plnohodnotný život? Prosím vás, co mám dělat dál?


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13

následující »



 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA