Jdi na obsah Jdi na menu
 


Nechť vám tato sekce poslouží jako místo pro vyřčení všech vašich přání, proseb, dotazů, otázek, dodatků, doplňků, přídavků a připomínek. Jednoduše - diskuze.
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Časté skoky energie a nálad

(Monika, 20. 6. 2017 8:18)

Hezký den, chtěla bych se zeptat, ne pravidelně, ale poměrně často mi v životě nastává úžasná euforická část, kdy z ničeho nic je skvělá nálada, spousta energie, chuť tančit a blbnout, ale z 90% vím, že tak do hodiny nastane o to větší útlum, kdy to skokem klesne a cítím únavu a velký pokles nálady. Stává se toto také vlivem hormonů? Je možné toto nějak stabilizovat? V době, kdy jsem brala HA (což už je tak rok) jsem to neměla tak výrazné. Nemá někdo něco podobného a nepomáhá něco ustálit? Moc díky všem!

Hormonální nerovnováha po vysazení hormonální antikoncepce

(Noe, 13. 3. 2017 16:10)

Dobrý den, obracím se na na tuhle stránku, protože už nějak nevím, jak dál. Před 6 měsíci jsem po 12 letech užívání vysadila HA. Po třech měsících od vysazení se z ničeho nic objevily deprese, úzkosti, strachy (nikdy předtím jsem na ně netrpěla). Moje gynekoložka mi řekla, že je to po vysazení HA časté. Začala jsem cvičit hormonální jógu (cvičím cca měsíc a půl) a prvním výsledkem je zkrácení menstruačního cyklu z 34 dnů na 28. Bylo mi řečeno, že psychika se ale rovná déle. Někdy je mi lépe, jindy si ale úzkostné stavy vrací a přetrvávají. Mohu se zeptat, jak dlouho se mohou hormony rovnat? Předem děkuji.

Re: Hormonální nerovnováha po vysazení hormonální antikoncepce

(Silvie, 20. 4. 2017 10:02)

Dobrý den, je mi 25 let a měla jsem ten samy problem, který popisujete. V lete roku 2014 jsem vysadila HA kvůli chtěnému miminku. Bohužel po 2 měsících mi místo těhotenství přišly akorát tavy úzkosti a deprese. Po všech možných vyšetřeních mi zjistili hypofunkci štítné žlázy a tim se ty deprese projevují. Nicméně od te doby mi menstruace přichází jen zřídka a neustále s urovnáními cyklu bojuji. Tak samo výsledky krve kolísají jak se jim zamane takže občasné úzkosti a deprese se taktéž vracejí. :( neztrácím ale naději ani vůli a doufám ze se to co nejdříve napraví ;)

hormony v době menstruace

(Jana, 12. 4. 2017 10:35)

Dobrý den,je mi 50 let,menzes pravidelná,ale je mi dobře jen první 4. dny v době menzes.V tomto období jsem veselá,aktivní atd.Ale pak to jde pomalu dolu k horšímu,sníží se aktivita,smutek a jde to až do extrému,že před menzes těžké stavy,deprese a musím ulehnout.Zajímá mne které hormony jsou vylučovány více v době menzes,že mi nic nechybí a pak ubývají?Děkuji

díky

(Mirka, 5. 1. 2017 13:06)

Díky za stránky, pomohly mi pochopit hormony a všechno kolem nich - v sobotu dělám zkoušku (jsou jen součástí) - ale alespoň něco už je mi jasnější :)

Maxi klim

(Marie, 15. 9. 2016 10:01)

Dobrý den,ma někdo zkušenost s maxi Klimek?

Hormonalní poruchy u mužů

(Natalie, 9. 8. 2016 14:04)

Dobrý den, můj přítel má již 3 měsíce tyto příznaky: Nadměrné pocení - úplně z něho leje pot, návaly horkosti, ale bez teploty, poruchy soustředěnosti, záněty kůže - nejvíce na zádech, nervozita, slabost, únava, bolesti hlavy. Stále se to zhoršuje, zvláště při stresových situacích. Byl už na nejrůznějších vyšetřeních, ale vše negativní, doktoři nemají diagnózu. Mohli by jste mi říct jestli by to mohlo být v důsledku hormonální poruchy? Děkuji. Můj emil: nstankova@hotmail.cz

Hormonalní poruchy u mužů

(Natalie, 9. 8. 2016 14:01)

Dobrý den, můj přítel má již 3 měsíce tyto příznaky: Nadměrné pocení - úplně z něho leje pot, návaly horkosti, ale bez teploty, poruchy soustředěnosti, záněty kůže - nejvíce na zádech. Stále se to zhoršuje, zvláště při stresových situacích. Byl už na nejrůznějších vyšetřeních, ale vše negativní, doktoři nemají diagnózu. Mohli by jste mi říct jestli by to mohlo být v důsledku hormonální poruchy? Děkuji. Můj emil: nstankova@hotmail.cz

nadměrné krvácení

(Jitka, 16. 5. 2016 18:30)

Dobrý den,prosím o radu,je mi 49let,1,5r jsem brala antikoncepci,ale začala jsem krvácet,3m dost intenzivně.Pan doktor mě nasadil noretisteron a pak Femoston mini.Krvácet jsem sice přestala,ale mám návaly,mrtví mě svaly na končetinách a začínám přibírat.Nechci je dál brát,ale bojím se opětovného krvácení.Děkuji za odpověď.

Hormonální terapie??

(Daniela, 2. 3. 2015 22:06)

Minuly týden jsem prodělala operaci pri které mi vzali dělohu vaječníky vejcovody a čípek .......... Kdy je vhodně začít užívat hormony a jak tato operace ovlivní můj sex s partnerem???

syn

(lenka, 6. 11. 2014 21:11)

chcem sa informovat ohladom thymusu u deti

Nadledviny

(Petra, 17. 10. 2014 22:38)

Dobrý den, děkuji za zajímavé webové stránky:).Dovolím si vznést dotaz, i když možná nejste doktor:). Máme problémy s růstem našeho tříletého dítěte a podle alternativní medicíny to prý může souviset s nadlevinami. Zatím jsme testováni na růstový hormon v nemocnici, pokud by se tento deficit nepotvrdil, může se funkce nadledvin nějak oficiálně testovat? Předem děkuji za odpověď přeji hezký den. Petra Poláková

Moc pěkně udělaná stránka

(Marta, 2. 10. 2014 20:39)

Opravdu paráda, díky!

Livial

(Kateřina, 5. 9. 2014 19:33)

Dobrý den,dnes mi doktor předepsal tablety Livial.Je mi 55 let j Jsem už 10 let po gynekologické operaci.Byla mi odebrána děloha měla jsem myom,ale vaječníky ponechány.Dva roky mám problém se spaním.Ráno se ve 3 hod.probudím a už nemůžu usnout.A teď pár měsíců mám hrozné návaly,potím se i v noci.Myslíte,že se nemám obávat tohoto léku? Bojím se ,abych si tím neublížila.Rakovinu prsů atd. Děkuji Vám za odpověď.

poradit

(venuse, 25. 8. 2014 15:44)

Dobry den kde muzu sehnat žensky nebo kde je dostany

:-)

(klára, 10. 6. 2014 19:51)

skvělá stránka moc mi pomohla na můj referát o hormonech

Re: :-)

(Alča, 12. 8. 2014 12:41)

Dobrý den chci se zeptat co to znamená když mám v těhotenstvý hodně ženských hormonu v těle je to špatně????

Nadbytek estrogenu

(Eli, 14. 8. 2013 20:45)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je možné nějakým způsobem snížit množství estrogenu u ženy, která je 10 let po přechodu a nadbytek estrogenu jí způsobuje vážné gynekologické problémy (zatím 2 operace). Dr. tvrdí že se s tím nedá nic dělat, poradíte prosím? Díky za odpověď.

Re: Nadbytek estrogenu

(Věra, 8. 6. 2014 12:29)

Dostala jste prosím odpověď?Mám podobný problém.

Estrimax, provera, clostilbegyt

(Meggy, 17. 4. 2014 15:49)

Dobrý den, prosím Vás o radu. Gynekolog mi předepsal přípravek Estrimax – 3 x denně, od 15. dne pak také Proveru a dále Clostilbegyt. Byla jsem před týdnem na laparoskopii z důvodu primární menstruační disfunkce – je mi 30 let, v 15 letech mi byla uměle vyvolána menstruace estrogeny a proverou, poté rovnou přechod na HA, od vysazení (před 3 roky) jsem bez menstruace a bez ovulace. Otěhotnět se samozřejmě nedaří. Dle laparoskopie je vše v pořádku, vejcovody průchodné, PCO nepotvrzen. Udělali mi také drilling ovárií. Myslíte, že s touto hormonální léčbou mám šanci otěhotnět? Je mi po estrimaxu stále nevolno, jsem malátná, unavená a mám pocit, že tloustnu i ze vzduchu. Je to možné? Pokud by to mělo nějaký význam, pokusila bych se vydržet, ale je-li šance stejně mizivá, zdá se mi to jako nepřiměřená zátěž pro organismus. Navíc mi byly při odběrech před laparoskopií zjištěny velmi špatné hodnoty u jater a ledvin. Dle jiného lékaře může být souvislost právě s hormonální léčbou. Budu Vám moc vděčná za jakoukoliv radu/doporučení.
S pozdravem,
Meggy


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13

následující »



 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA