Jdi na obsah Jdi na menu
 


Nechť vám tato sekce poslouží jako místo pro vyřčení všech vašich přání, proseb, dotazů, otázek, dodatků, doplňků, přídavků a připomínek. Jednoduše - diskuze.
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

pro šárku

(Jana, 11. 11. 2009 15:40)

Mo je kamarádka po braní těch hormonů dost brutálně připrala. Těch toho lituje..

Darování vajíček

(Šárka, 11. 11. 2009 10:46)

Chtěla bych se zeptat v nejblišší době budu darovat vajíčka a chtěla bych se zeptat jestli nevíte jaké mají vedlejší účinky hormony,které budu muset brát děkuji za rychlou odpověď Šárka

Prolaktin

(Jana Vršková, 30. 10. 2009 15:32)

Dobrý den, prosím o radu. Je mi 46 let. Menstuaci mám pravidelnou. Od května mám postupně různé zdravotní potíže:
1. brnění, pálení jakoby nervů ve všech částech těla - poprvé jsem to pocítila jako silný záchvat v noci (myslela jsem, že mám mrtvici). Brní a pálí mě hlavně hlava - zadní část, spíše pravá půlka těla, ale taky pod očima, uši, jemné pálení i v nose, chodidlech a mezi prsty na rukou. Brnění postupně polevovalo, nyní už je snesitelné.
2. nepříjemný pocit, že mám napuchlý mozek, že se mi nevejde do lebky, silné brnění v nose, až do hlavy. V současnosti již přešlo.
3. i na slabém slunci mě brněla velice hlava
4. stěhovavé bolesti v zádech (krční a bederní)Všechno popsané mě trápilo ve velké míře do září.
Poté jsem měla 14 dní klid, a když jsem myslela, že jsem ze všeho venku, dostala jsem záchvet slinivky. Veškerá vyšetření mám v pořádku (ultrazvuk, CT, gastro žaludku), slinivka bolí - beru Omeprazol a Pankreolan.
Ovšem moje otázka zní zda vše může souviset s tím, že od května mám zvýšenou hladinu prolaktinu - poprvé lehce přes 1000, podruhé nabráno - 970. Nyní 930.
Mohou mnou popsané potíže souviset se zvýšenou hladinou prolaktinu?
Všechny potíže vznikly v době, kdy jsem se celkově sklidnila po asi 3 letech pracovního vypětí a stresu.
Potíže s brněním a pálením v různých částech těla má i moje maminka, která si, jak sama říká, po těch 30 letech už zvykla.
Děkuji za odpověď.
Jana Vršková

Estrogeny

(Sára, 28. 10. 2009 15:59)

Před 12-ti lety mi byla odstraněna děloha a vaječníky kvůli cystám a endometrióze. Brala jsem estrogeny - injekce. Gynekolog mi letos doporučil, abych už estrogeny nebrala, že je nebezpečí rakoviny prsu, že už je beru víc jak 10 let. Ještě před nedávnem mi tvrdil, že estrogeny budu brát dlouhodobě abych příliš nezestárla a nebyla nemocná. Jsem po vysazení estrogenů asi půl roku a v noci se tak potím, že se musím 3-4x za noc převlíkat. Zatím jsem nezaměstnaná, ale rýsuje se mi nová práce. Nedovedu si představit jak tu práci budu vyčerpaná a nevyspalá zvládat. Dá se vůbec žít plnohodnotný život? Prosím vás, co mám dělat dál?

Usikova

(Nela, 12. 10. 2009 11:26)

Rust vlasu po celem tele.

HMB a kortizon

(Luboš, 25. 8. 2009 21:30)

beru denně 3g HMB (beta-Hydroxy-beta-Methylbutyrate) a rád bych věděl jestli to neovlivní činnost nadledvinek

Zuzce

(Miloš, 15. 8. 2009 16:57)

Z hlediska hormonů má účinky minimální, co se týče vlasů - na to expert zrovna nejsem, ale když padají vlasy, je to téměř vždy kvůli hormonům - a s tím léčitelka pranic neudělá.

Polycystycké vaječníky mají různý průběh. Zeptej se svého lékaře, které hormony tvoje tělo postrádá. Kdyby ti šlo o to doplnit ženské hormony - estrogeny - přečti si články v sekci FYTOHORMONY.

Alče

(Miloš, 15. 8. 2009 16:50)

Hormonální bouře je hormonální bouře a nic (co by neublížilo dítěti) ji nedokáže zastavit, stejně tak jako tichomořská tornáda.
Vaše tělo je ve výjimečné situaci - což jistě sama cítíte =) - a každá žena se s hormonálními změnami, které na začátku a na konci těhotenství probíhají, srovnává těžko. Některé z vás jsou na tom lépe a některé hůře. Ale jsem si jist, že to za to stojí, ne?

O jaký princip jde? Není to náhodou napsáno v článku? Je to vlastně přirozená antikoncepce, zastavení ovulačního cyklu.

Anně

(Milos, 15. 8. 2009 16:40)

Mohl bych odpovědět jen na základě výsledků krevních testů. A nejspíš ani to ne.

Máte dvě možnosti - bud svému lékaři důvěřovat, nebo přejít k jinému. Se svými schopnostmi Vám bohužel nedokáži poradit.

Vlasy a bylinky

(Zuzka, 29. 7. 2009 14:23)

Dobrý den.Chtěla bych se zeptat,léčitelka mi doporucila pit caj materidouska.Je vhodny i kvuli vlasum,nebo hormonum?Mam nemoc syndrom polycyctyckych ovarii-plesateni.Je mi 19 let.

Hormony v těhotenství

(Alča, 29. 7. 2009 12:11)

Dobrý den, četla jsem Váš příšpěvek o hormonech v těhotenství. jsem v 16tt a velmi mne trápí vyrážka na obličeji,ramenech, zádech. Doktorka mi řekla,že je to tzv. hormonální bouře, proto jsem hledala na Vašich stránkách. Netušíte, jak se může stát, že tělo si s hladinou hormonů neumí samo poradit? Co bych mohla udělat, kde je chyba? Jaký princip tuto nerovnováhu způsobuje ? Samozřejmě už jsem zkusila vše možné..i snad nemožné, mastičky atd., ale jsem jak po náletu sršňů a hodně mě to trápí. Díky moc A.

Léčba Eutyroxem

(Anna, 6. 7. 2009 22:04)

Mám dotaz :l roků jsem v léčení štít.žlázy Eutyroxem loo ,jsem pouze na substituč.léčbě. Poslední dobou mám zvýšenou glykemií a cholesterol)Lékařem doporučená dieta,ale zvýš.hladina glykem.zůstala.Lékařem doporučeno snižovat glykemií lékem Oltár 2 mg.Při posled.odběru glyk.6.15 Osobně si myslím,že zvyš.glykemie na lačno zaviňuje Eutyrox.Toleran.test na glukózu v normálu.Myslím si,že zbytečně polykám léky na úpravu hodnot do normál.labor.normy a že chyba asi bude v Eutyroxu.Děkuji Vám.

vazopresin

(Erika, 18. 6. 2009 21:46)

Dobrý den, jen by mě zajímalo, zda se dá nějakým vyšetřením zjistit malá produkce hormonu vazopresinu. Myslím v souvislosti s léčením našeho 11-ti letého syna na enuresu. Díky Erika

Pro Gabrielu

(Miloš, 14. 6. 2009 13:00)

Na taková data jsem nikde bohužel nenarazil.

V případě, že by to bylo možné, rád bych si tvoji práci přečetl...

Pro Evu

(Miloš, 14. 6. 2009 12:58)

Jo, to by podle mě mohlo... vyhledat lékaře! (I tak doufám, že tě to napadlo samotnou.)

dotaz

(Eva, 14. 6. 2009 9:14)

moje 4 letá mi snědla 7 pilulek antikoncepce-může jí to nějak ublížit???

Prostaglandiny

(Gabriela Jurigová, 13. 6. 2009 3:06)

Dobrý den, Jsem ráda, že jsem objevila tak hezké stránky o hormonech. Chtěla bych se Vás zeptat zda nevíte o studii, ve které by bylo uvedeno množství a druh prostaglandínů obsažených v seminální plazmě. Píšu práci o sexualitě v graviditě, proto poprosím i o zdroj a taky Váš souhlas o případnou citaci. Děkuji za odpověď, s přáním hezkého dne Gabi

hormony

(andrea, 5. 6. 2009 9:04)

ja som po operacii sz ciastocne laloky ponechane ,pred 13 rokmi.nieco po operacii sa na mne zmenilo :
mam tmavsiu pokozku
a po par rokoch mi oslabla menstruacia ,z nicoho nic som zacala chlpatiet.
endokrinologicka mi z krvi zistila ,ze mam vela muzskych hormonov a poslala na vys. do endokrinologickeho ustavu .
tam mi brali krv doktorkou stanovenom case ,kedy to najlepsie ukaze.to bolo as 3 az 7 den menstruacie.ale androgenizmus sa nepotvrdil,ze vraj mojej endokrinologicke nevysli spravne vysledky lebo krv sa musi brat v case menzesu,a prvykrat mi brali ked som menzes nemala.
zial po case mi na rukach objavili zily ako vypracovanym chlapom .
trochu si pripadam muzska aj v tvari ,kde ale vyrazne chlpy nemam ,vlastne tie chlpy aj vymizly sami .tak neviem co to bolo .pretrvava slaby menzes ,zily na rukach a tmava pokozka.krv mam v poriadku ,takze ostalo vsetko po starom.ale stve ma to,hlavne pokozka a zily.
mam 156 vysku
46 vahu[kolise niekedy aj dole]
plus este vaj traviace problemy
a znovu mam zvatcenu strumu ,uzivam euthyrox 25.
funkcia je v poriadku.co na mna poviete?poradite?

Pro A.,

(Radka, 4. 6. 2009 18:43)

Ahojky,tak jsem si četla ty fytoestragony, ale nic moc jsem se nedozvěděla, co se týká našeho problému. Je to všeobecné. Chtělo by to pořádné vyšetření, protože si osobně myslím, že to není normální. Musí se jednat o nějakou poruchu v těle. Ale doktoři se tím nechtějí zabývat. Taky si říkám,když můžou udělat z chlapa ženskou bez chlupů, tak proč nepomůžou ženě. Chci to začít řešit naplno, protože bych si taky ráda vzala kraťasy, sukni, prostě vše co se mi líbí a nebála se toho, jestli mi náhodou nejdou vidět chlupy. Je to hrůza. Radši se na sebe ani nedívám. To přece není normální!!!!A nenašla si nějaké info na internetu? A co ti na to řekl gynekolog? Neposlal tě na endokrinn. vyšetření? Jsme přece ve 21. stol. tak přece musí něco existovat. Za chvíli budeme, jak ty vlčí děti, chudáčci, jim taky neumí pomoci.TAk zatím ahoj.

FYTOHORMONY

(Miloš, 4. 6. 2009 13:47)

Po dlouhé čekání si můžete konečně přečíst něco o fytoestrogenech. A není toho málo.

Doufám, že budete spokojeni =).


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13

následující »